♥ sayaainaashikin ♥

The Disclaimer



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

Hye,my name is Aina Ashikin.Just call me Aina.From Penang,Malaysia,Knows English,Arab.School at SM Sains Sultan Mohamad Jiwa.Likes blogging.


Diary About Links Stuff


My BFF

Veronicca,Nazifa,Lyana



Words spirit

http://matcuoi.com
✖There's is nothing impossible in life.Remember how suffer you are through this life with your family,so prove it to everyone that you can do it.I loves everyone who nice to me✖


8A PMR was mine




Hello,Olla,Ni Hao 

Entry kali ini aku nak cakap pasal result PMR. Alhamdulillah,terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan aku kejayaan yang tidak ku sangka-sangkakan...aku bersyukur ke hadrat Mu Ilahi kerana mengurniakan rezeki kepada aku dan kawan-kawan ku yang lain...Happy kowt tengok ibu bangga dengan aku...syok sangat,tak sia-sia aku study 3 tahun untuk exam yang ambil selama seminggu ja....Syukur sangat-sangat.Nasib baik x ada gred" B" yang dok menyibok dekat slip aku...lega teramat.
Wanna to say Congratz to all my friend in Sultan Muhamad Jiwa Science Secondary School for your achievement in PMR...58 org yg dpt straight A tu jom kita usaha lagy dpt straight A SPM 2014 plak...
kekawan yang x berjaya tu kita usaha lagy okeyh...Insyaallah,tuhan sentiasa merancang sesuatu yang baik untuk kita semua sebagai umat Nabi Muhamad S.A.W.

Tapi dalam happy aku sedih jugak sebab kwan baik aku Lyana and Ifa dpt 7A 1B ja....kesian depa.Aku harap sangat-sangat depa sentiasa kuat semangat and tahun depan kita study hard lagi...gandakan usaha kita untuk naikkan balik nama batch dan nama sekolah.1014 jiwarians boleh lakukannya....



Alhamdulillah tak terhingga dekat Allah S.W.T...kerana mengurniakan aku rezeki dalam peperiksaan PMR   pada kali nie...bersyukur sesangat....nielarh hadiah aku untuk ibu...walaupun aku hanya dapat slip salinan sebab cikgu kata slip sebenar aku digantung sebab tak bayar yuran makan sekolah tapi aku bersyukur sangat-sangat sebab dapat apa yang aku impikan selama ini...

nie wajah-wajah kekawan aku yang success dalam PMR...sebenarnya ramai lagy...tapi time kami tangkap gambar ada banyak nie ja....yang len tu excited sebab dah dapat result...hehehe :D


with pengetua Encik Pesol 


di luar dewan abdul shukor 

Okey larh sampai sini je larh entry aina...(tak reti nak tulis panjang-panjang)
Ucapan Terima kasih kepada Shaza Shukri kerana sudi menjadi mentor aku selama ini...kekawan studygroup : Efa,Hazirah,Wahidah...thanks bebanyak sebab sudi ajar aku apa yang aku tak tahu...
To ALL my friend in Batch 1014 thanks a lot for giving me a support during our study...
To my Best friend Veronicca,Lyana,Ifa....thanks sesangat sudi luangkan masa bersama aku di saat senang dan susah...aku sayang hampa semua...

SPECIAL DEDICATION TO ALL TEACHER IN SMSSMJ FOR ALWAYS PRAY,DOA AND TEACH US....