♥ sayaainaashikin ♥

The Disclaimer



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

Hye,my name is Aina Ashikin.Just call me Aina.From Penang,Malaysia,Knows English,Arab.School at SM Sains Sultan Mohamad Jiwa.Likes blogging.


Diary About Links Stuff


My BFF

Veronicca,Nazifa,Lyana



Words spirit

http://matcuoi.com
✖There's is nothing impossible in life.Remember how suffer you are through this life with your family,so prove it to everyone that you can do it.I loves everyone who nice to me✖


Debaran kian membara>result PMR

Assalamualaikum,Bonjour,Ni Hao,Olla ^_^
Pening kepala asyik dok pikir pasal result PMR.Tak taw la macam mana result.Siang malam pagi petang dok pikir pasal result..tup..tup....esok result keluar.sekejap jew masa berjalan'
aku akan ingat tarikh nie yang sentiasa buat kepala aku gatal sebab dok pikir benda yang sama ja.
19 December 2012 merupakan tarikh yang tak akan aku lupa langsung.Tarikh yang akan  menentukan masa depan aku.

Ya Allah,andai kata esok aku gagal untuk memberi kebahagiaan untuk ibuku,kau tabahkan lah hati aku dalam menempuh segala dugaan Mu,aku tahu mungkin rezeki aku belum ada.Tapi jikalau aku berjaya pada esok hari,aku bersyukur ke hadrat mu Ilahi....syukur tak terhingga.Ya Allah,kau kuatkan lah hatiku untuk menempuh perjalanan hidup pada esok hari.Amin Ya Rabal Alamin.

*kuatkan semangat...Insyaallah aku boleh'